Followers

zaterdag 20 mei 2017

Reversed canvas with love....


Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie inspireren met een canvas waarvan ik juist de achterkant van gebruikt heb. Het idee van het hart binnenin heb ik gevonden op Pinterest en vond ik zo'n leuk en romantisch idee. 

Allereerst heb ik het houtwerk met witte gesso geschilderd. Daarna heb ik aan de binnenkant het papier van Maja Design Vintage Romance geplakt. Op de zijkanten heb ik Vintage seam binding wit geplakt en daarna met parellint de randen afgewerkt. Daarna kon het decoreren beginnen van de buitenrand. Hiervoor heb ik de gave rozenkant gebruikt. 


Het hart heb ik eerst uitgesneden van een Nestabilitie en die vervolgens rondom met White Frilled lace gedrapeerd. Dit heb ik in het midden met foampads opgeplakt en toen in die vorm de bloemen erop verdeeld. Het engeltje heb ik gemaakt van een mold en Martha Stewart klei. 

De buitenrand heb ik ook gedecoreerd met bloemen en chipboard van Scrapeniec. 
Hieronder kun je alle materialen vinden die ik gebruik heb en alles is te koop bij  The Ribbon Girl



Ik hoop dat jullie mijn "reversed" canvas mooi vinden en tot een volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal