Followers

zaterdag 4 maart 2017

Happy


Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie inspireren met een weer een "ouderwets" shabby chic kaartje die ik gemaakt heb. Zooooo heerlijk om dit weer te doen en zo zie je maar dat onze hobby zo breed blijft en we zoveel soorten technieken kunnen maken samen.

Het papier is van Maja Design Sofiero en dat is weer opnieuw uitgebracht door Maja Design. Het is vanaf 3 maart te bestellen bij The Ribbon Girl. Hoe fijn is dat! Voor deze kaart heb ik de groene lijn ervan gebruikt en achter het eerst stuk, heb ik kant geplakt. Vervolgens het 2e stukje designpapier en dit bedekt met een French Veil. Hierdoor maak je de kleuren direct wat vager en dus zachter.

Het geheel heb ik afgemaakt met bloemen, vlinders (die uit de Vintage Spring van Maja Design zijn geknipt) en parels. Het plaatje is van Syta van Gelderen en vond ik er perfect bijpassen. Vervolgens heb ik alle onderstaande materialen gebruikt van de  The Ribbon Girl


Maja Design 'Sofiero' 6x6 Paper PadBorders Scrapiniec Chipboard 3551 Doily LaceFrench Veil Ivory 50cm x 25cmMaja Design Vintage Spring Basics 6x6 Paper Stack 613Big Branches Scrapiniec Chipboard 4006-01Lily Flowers Small White Pk of 5Pale Pink 25mm Wild RoseIvory 20mm Open Rose WOCWhite Tulle 15cm WidePale Pink 10mm Open RosesAqua 30mm Wild Roses Pk of 10Magnolia Pink Mix Flowers. Shabby Organza White Flower Trim 35 to 40mm Flowers3mm White Pearl Beads with one hole, 3g pack75mm 'Abigail' Ivory Flat Lace

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

1 opmerking:

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal