Followers

zondag 15 januari 2017

Ribbon Girl Use any image Challenge - A lifetime of memories


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start onze nieuwe challenge bij The Ribbon Girl! Anything goes with an image! Je kan dus alle kleuren gebruiken en elke afbeelding en het hoeft geen kaart te zijn. Het mag ook een project, kaart, tasje, label etc. zijn, zolang er maar een afbeelding op zit. Kom vooral ook een kijkje nemen op ons blog van The Ribbon Girl wat voor andere mooie voorbeelden het team gemaakt heeft om je te inspireren.


Er zijn 3 prijzen te winnen! 

First prize: £10 voucher for LOTV

Second prize: £10 voucher for The Ribbon Girl

Third prize: prize from Marianne Designs

Dan nu natuurlijk informatie over mijn tentkaart met een twist. Iedereen kent ondertussen wel een tentkaart, maar ik zag op internet een hele leuke variant hierop, nl. dat je je uitgesneden vierkant van je tent opnieuw gebruikt als een soort flapje. De link van dit patroon kun je hier vinden. 


Het papier is van Craft Emotions - In the provence en het afdrukje is van Magnolia Seaside collectie - Tilda bringing Flowers. Deze had ik van de zomer al eens ingekleurd zo uit het hoofd op mijn vakantieadres, maar juist die paarse papier van Studio Light vind ik er mooi bijpassen. 


De tekst op het flapje is van Kaisercraft designpapier en vond ik er mooi uitkomen. Verder heb ik rondom het uitgesneden vierkant kant geplakt. De bloemen heb ik deels paars geschilderd om zo de juiste kleur te krijgen passend bij het papier. Hieronder zie je goed hoe het flapje hangt in de kaart als een soort schommel.

Uiteraard heb ik spulletjes gebruikt die natuurlijk allemaal te koop zijn bij The Ribbon Girl! Klik op de onderstaande links om direct naar het juiste artikel te gaan.


23mm Daisy Guipure Pale Ivory22mm 'Margaret' White Flower Guipure LaceCheesecloth WHITE 50cm x 80cmStarburst Stamen LilacRolled Paper Flowers - Purple/Violet Roses Kort & GodtMagnolia Ivory White FlowersMiniature Lilac Blossom Pk of 10Vintage Mid-Violet (Purple Plum) 15mm RosesSALE Organza/Satin White Baby's Breath8mm Pearl Ivory Flat Backs

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie allemaal nog een fijne dag!


8 opmerkingen:

  1. Happy New year Chantal ♥
    A beautiful card and I love every detail.
    xoxo Elin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sfeervolle lavendel kaart. Prachtige bloementoeven. En de hangkaart super. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW......prachtige kaart en wat een mooie kleuren weer gebruikt.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi met dat prachtige doorkijkje!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chantal wow zeg wat een super creatie ... Wat een leuk modelletje en wat een prachtige materialen heb je allemaal gebruikt ! Knap weer !!!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Chantal, I love your tent card especially with the flap! It's really pretty and all of the colours go perfectly, Mary x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supergave en mooie kaart is het weer, Chantal!! Echt een Bjoetie :-D
    En een hele leuke variatie op de tentkaart.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Me encantó, cada detalle y los colores. Te llevas mi aprecio. Un abrazo desde Peru.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal