Followers

dinsdag 17 januari 2017

Capture the moment - Reminder #01 Craft Addiction Challenge - Alles mag!


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik je graag helpen herinneren aan onze Alles mag Challenge bij Craft Addiction Challenge. Je hebt nog tot en met 31 januari om je creatie in te leveren en kans te maken op een prachtige prijs of top 3-notering. Doen jullie mee? 

 


Mijn creatie is dit keer een mdf-deurtje. Ik heb de deur vastgezet, zodat deze ook mooi blijft staan als decoratie. De deur heb ik eerst met gesso wit gemaakt en vervolgens hier en daar wat crackle-pasta gebruikt om het wat shabby te maken. Vervolgens heb ik met nieuwe Craft Emotions ink spray donkerbruin verdund met water en dit hier en daar aangebracht op de deur. Dat geeft het geheel net even een wat oudere blik. Ook heb ik het wondgaas ingesprayd en verdund met water, zodat het wondgaas niet helemaal wit meer is, maar wat bruiniger.

Toen kon ik eindelijk gaan bloemschikken hahahaha. De bloemen zijn voornamelijk van Prima Marketing en die heb ik gecombineerd met Wild Orchid Crafts bloemen. Als bladeren heb ik dit keer de prachtige bronzen blaadjes genomen uit de webshop. Ook de bronzen handgreep is te koop bij Craft Addiction.  Daar heb ik voor de finishing touch plakparels opgeplakt. De bruine parels zijn van Scrapberry's.

De tekst Capture the moment is van Scrapeniec en die heb ik met embossingpoeder vintage grey van Mboss behandeld. Als laatste heb ik alle bloemen en embellies een laatste gessolaagje gegeven om de kleuren wat af te zwakken.

Ik hoop dat jullie mijn deurtje mooi vinden en dat ik jullie heb mogen enthousiasmeren om ook mee te doen aan onze challenge bij Craft Addiction! 




3 opmerkingen:

  1. Prachtige geworden heel mooi gepimpt Chantal !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwww Chantal,
    Wat een prachtige creatie heb jij toch terug gemaakt.
    Mvg gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Chantal,
    Ik heb al zoveel mooie creaties gezien van jou,maar dat is voor mij toch een toppertje hoor.
    WoW WoW WoW echt prachtig 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻😀Mvg Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal