Followers

zaterdag 29 oktober 2016

WLVC #77 Reminder Christmas in pink

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag reminden aan onze Kerstchallenge We Love Vintage Challenge blog. Dit keer is het thema: Kerst + hoofdkleur roze. Kom een kijkje nemen op ons blog WLVC om te zien wat voor prachtige creaties de andere dames gemaakt hebben. Ze zijn zoooooooooooo mooi!


Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? Je hebt nog maar een paar dagen!!! Je kan onderstaande mooie prijs winnen van De Hobbykaart.

 

Dan nu natuurlijk over naar mijn kaartje. Ik heb het prachtige papier van Pion gebruikt en het plaatje is van Syta van Gelderen. Verder heb ik kant, bloemen, doily, ribbelkarton gebruikt. 

Ik hoop dat ik jullie enthousiast heb gemaakt over deze nieuwe challenge en we hopen dat jullie weer gezellig meedoen.

2 opmerkingen:

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal