Followers

zondag 28 augustus 2016

Sailing....

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien waarbij ik veel inspiratie kreeg van een hobbymaatje van mij Karina Creawitch. Zij heeft ooit eens ook een zeilboot gemaakt en die vond ik zo mooi dat ik ook zoiets wilde maken en ik vond dat deze nieuwe Tilda in the Wind van de Seaside Collectie er prachtig bij past. De kaart heb ik naar een ander hobbymaatje gestuurd t.b.v. een verjaardagslijst waaraan ik meedoe wereldwijd en ze heeft mijn kaart ontvangen en kan hem dus laten zien.

Het papier is van Magnolia - Summertime en ik heb de zeilboot zelf getekend en geknipt, want ik heb er geen mal van. Het is van een kleurplaat overgenomen hahahaha en die op maat gemaakt voor mezelf. Verder heb ik ribbelkarton gebruikt en het anker en golven zijn van Magnolia Doohickey volume 2. Verder heb ik visnet gebruikt, schelpen, sterretjes, bloemen en het stuurwiel is van Rayer. De bubbles is een stans van Memorybox.

Ik hoop dat jullie mijn zeilboot mooi vinden en wens iedereen nog een fijne dag.


5 opmerkingen:

  1. Superleuk gedaan....Ik kende die zeilboot inderdaad ook van haar....Leuk om zo je inspiratie op te doen . Heel veel gave details....heerlijk zomers nog even. Ik had ook een verzoek of ik op die verjaardagslijst wilde maar mijn lijst is al zo lang hahahaha.....Ik ga mezelf dat niet opleggen.
    Fijne dag meis en geniet nog ...hier is het best lekker en nog weinig regen gezien.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 100% geslaagd Chantal, ik zit weer te zwijmelen zo mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi, zeker met al die leuke details als de schelpen en het visnet.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ,m hartstikke leuk !!!!!

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal