Followers

zondag 1 mei 2016

Have the best birthday of the world


Goedemorgen allemaal,

Vandaag eens een heel ander soort kaartje van mij. Ik wilde graag een verjaardagskaart voor de zoon van mijn vriendin die 13 geworden is. Juist zo'n leeftijd vind ik erg moeilijk, want het worden al echte mannen hahahahah. Op Pinterest zag ik een kaartje voorbij komen met een wereldbol en vond ik zo mooi, dat ik via Silhouette ook een wereldbol heb laten uitsnijden en deze heb ik dus op mijn kaart verwerkt.

Het papier is een oude lijn van My Minds Eye wat ik al heel lang heb, maar nog niet gebruikt had oepssss hihihi. Verder heb ik de bubbels van Memory Box gebruikt en de sterren zijn van Nestabilities. Ik heb deze met bronzen embossingpoeder bewerkt. De wereldbol heb ik met zilver embossingpoeder bewerkt. De tekst heb ik uitgeprint op mijn printer.

Ik wens iedereen een fijne zondag en tot de volgende kaart.




4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stoere jongenskaart Chantal. De globe is echt schitterend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wauw, wauw wat gaaf Chantal, prachtig de wereldbol, wat ben je toch een kei in het kaarten maken, super goed geslaagd voor een 13 jarige.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chantal wat een gave kaart zeg ... Ja jongenskaartjes die moeten best heel stoer zijn ! Heel leuk met de wereldbol en alles pas heel erg mooi bij mekaar ...
    Fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige stoere kaart heb je voor deze puber gemaakt.
    Een echte jongenskaart,die houden wel van avontuur.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal