Followers

zondag 4 oktober 2015

Shabby Chic Happiness


Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer eens een shabby chic kaartje die ik graag wil laten zien. Bij Duymelot Design Team blog is er een nieuwe wedstrijd gestart en deze heb ik bedacht. Doen jullie gezellig mee met deze nieuwe maandwedstrijd? Kom een kijkje nemen op het blog naar de andere creaties van onze DT-leden!

De basis van mijn kaart is een ronde Spellbinders Nestabilitie grande. Het papier is Maja Design - Coffee in the Arbour. De frame-mal is ook van Spellbinders. Verder heb ik klei gebruikt van Martha Stewart en de malletjes van de blaadjes zijn ook van Martha Stewart.

Veel producten op mijn kaart komen natuurlijk bij Ribbon Girl vandaan! Ze hebben daar zulke mooie spulletjes! Klik op de link hieronder op de betreffende materialen om direct naar de juiste plek in de webshop te gaan!


Ik heb de volgende materialen gebruikt: 

Ik wens iedereen nog een fijne zonnige zondag en tot de volgende post!


1 opmerking:

  1. Het ziet er weer heel snoezig en lief uit! Mooie pasteltinten heb je gebruikt en alles weer zo gaaf verwerkt...een plaatje!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal