Followers

zondag 10 mei 2015

Ribbon Girl Challenge - Use any image + Shaped card or Anything goes


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag iets speciaals laten zien, nl. een wensput van mdf. Deze wensput heb ik voor nog geen € 2,00 bij de Action gekocht. Hoe gaaf is dit? Het is van origine een spaarpot.

Ik heb deze wensput gemaakt voor de nieuwe challenge bij The Ribbon Girl - Use Any Image + Shaped card or Anything goes die vandaag start.  Ik vond deze wensput wel passen als een "bepaalde vorm". Kom vooral een kijkje nemen op het blog van The Ribbon Girl om te zien wat de andere dames van het team gemaakt hebben en doe gezellig mee met de wedstrijd!

Er zijn 2 prachtige prijzen te winnen, nl. een gekozen stempel van Lilli of the Valley en een waardebon van € 10,00 van The Ribbon Girl!


Good morning dear blog friends! 

Today I would like to show a MDF wishing well which I bougt at an "Action" Store in Holland. It is a so cold money box.

I have made this wishing well for the new challenge at The Ribbon Girl - Use Any Image + Shaped card or Anything goes which starts today. Come and have a look at our challenge blog to see what the other ladies have made and join our challenge! 

You can 2 wonderful prizes: 1 stamp of Lilli of the Valley and a 10 pound voucher of the Ribbon Girl. 

De stempel is van Spring Kit collection of Magnolia - Tilda with Kneesocks en het designpapier is van Maja - Vintage Summer Basics. 

The stamp is of the Spring Kit collection of Magnolia - Tilda with Kneesocks and design paper is of Maja Design - Vintage Summer Basics.


Ik heb de volgende producten gebruikt van The Ribbon Girl webshop:
I used the following products of the Ribbon Girl web shop:

De vlinders zijn van Marianne Design, de libelle van Noor! Design en ik heb de bakstenen en muurtjes van Dutch Doobadoo gebruikt. Tilda heb ik ingekleurd met mijn copic markers en ik heb de volgende kleurnummers gebruikt:

Huid: E13,11,00,000,R20,00
Haar: E57,53,51,50
Jurk en strik: R85,83,81,RV000
Jurk en schoenen: BG96,93,90


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn wensput vinden en kijk uit naar jullie reacties.


12 opmerkingen:

  1. Wow Chantel, I saw this on TRG and just had to come over, it's so very beautiful hun, love how you've decorated it, so wanted to do one myself!!!! lol

    hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een prachtige geheel Chantal! Ik kan ernaar blijven kijken..

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Chantal wat een schitterende creatie is dit weer en wat een lieve Tilda is dit ik hoop dat ze snel in de winkels komen de nieuwe Magnolia stempels!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een BJOETIE echt heel gaaf weer
    XX Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAAAAUUUUUWWWW!! Geen woorden voor, zooooooooo mooi!!! Een geweldige vondst bij de Action Chantal. Wat heb je er iets moois van gemaakt. Ik ben er helemaal weg van. SUPERS!!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEWELDIG!!!!! Wat heb je dit supermooi gemaakt Chantal!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend en dat met een spaarpot.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwwwwww Chantal wat een schitterend mooie creatie heb je gemaakt, er is zoveel moois te zien en wat een mooie details meis. Super!!!! Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Chantal wat een beauty je heb mijn op een idee gebracht
    Als ik het klaar heb laat ik het op de club zien.

    groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Chantal wat een beauty, je heb mijn op een idee gebracht.
    Als ik het klaar heb laat ik het zin op de club.

    lief Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal