Followers

zondag 31 mei 2015

Birthday card in a box


Goedemorgen allemaal!

Gisteren was mijn schoonvader jarig en hij werd maar liefst 75 jaar. Ik wilde daarom een bijzondere kaart voor hem maken en het is deze Card in a box geworden. Het is al een patroon wat velen van jullie al gemaakt hebben waarschijnlijk, maar voor mij was het de eerste keer. Maar het is zeker een geweldig patroon wat ik wel vaker zal gebruiken.


Ik heb Time to drink Champagne Edwin uit de Lovely Duo Collectie ingekleurd met mijn copic markers. Het designpapier is van Pion - My Beloved Son. 

De copic kleuren zijn:
Huid: E13,11,00,000,R20,00
Haar: E49,47,43,W3
Broek: E77,74,70
Jasje: G24,21, YG61, G20

Verder heb ik veel stansen gebruikt, waardoor de cadeautjes uit de Magnolia Doohickey volume 5, Eiffeltoren uit de kit volume 3, flesje van Memory Box, Klok van Tim Holtz, fiets van Marianne Design en de flimstrip is er ook één van Memory Box.


De bingostempels zijn van Noor! Design en verder heb ik wat berken sterren en bloemen van o.a. Wild Orchid Craft gebruikt.


Mijn schoonvader was erg blij met zijn kaart, dus missie geslaagd hihihi. Ik wens iedereen nog een fijne zondag! Ik heb vandaag een fijn dagje met de dames van Sandra's Scrapshop, dus wordt zeker weer een gezellige boel! Tot de volgende post allemaal!


11 opmerkingen:

  1. Wateen gave weer zeg, daaar zal je schoonvader er trots op zijn, ene heel veel plezier en lol bij sandra, groetjes XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, dit is erg mooi ! helemaal toppie
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw het is weer een super creatie Chantal!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik hem inderdaad ook vaker, maar je hebt er een super kaartje mee gemaakt zeg!
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow zeg, zo stijlvol. Prachtig met al die mooie details. Edwin staat er fantastisch op. Knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonvader.
    Fijn,dat hij blij was met deze super gave kaart.
    Was het een gezellige dag bij Sandra en leuke dingen gemaakt ???

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Chantal
    als nog van harte gefeliciteerd met je schoonvaders verjaardag.
    wat een geweldig mooi en feestelijk kaartje heb je voor hem gemaakt.

    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart weer.
    Het type kaart kon ik al langer, maar in deze uitvoering is het echt weer helemaal nieuw met al die prachtige details.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een topper van een prachtige mannenkaart Chantal.!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal