Followers

maandag 20 april 2015

Vintage pop up card


En daar ben ik al weer dames! Vandaag wil ik jullie mijn pop-up kaart met cadeautjes laten zien die ik als voorbeeld voor de Clubdag Magnoliaclub/Cutie Kaarten Vitrine club heb gemaakt. In december heb ik toen een Magnolia kerstkaart ervan gemaakt en daar was iedereen zo enthousiast over dat ik er een werkbeschrijving voor in de kit had gemaakt.

Hierboven zien jullie de kaart dicht. Heerlijk weer met het Craft & You papier gewerkt waarvan de vintageplaatjes ook zijn.


Hierboven zie je de kaart open en dan kun je hem dus ook zo neerzetten. Ik heb dit keer gekozen om lieve letters op de cadeautjes te plakken en het plaatje erachter te doen. Maar je kunt ook plaatjes tegen het pop-up zetten als variatie natuurlijk.

Hieronder nog een paar close-ups:




Mijn gebruikte materialen zijn:
Papier: Craft & You Vintage time
Dies: Noor Design, Magnolia doohickeys
Diversen: bloemen, wondgaas, bedeltjes, houten hartjes en letters, doily, lint, kant

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag!


7 opmerkingen:

  1. Prachtig Chantal Wat geweldig gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Chantal. Jij bent ook van alle markten thuis zeg!! Schitterend!! En wat weer een details. Ik blijf kijken. Kanjer!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend, en het modelletje ziet er wel erg spectaculair uit!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful bog you have. So many gorgeous and beautiful creations you have made. Wow! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, that's a really lovely card Chantal! Mary x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze kaart is geweldig, is daar een beschrijving van te vinden aub?

    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal