Followers

zaterdag 6 september 2014

TFM Christmas Challenge #62 Winter fun!


Goedemorgen allemaal!

Vorige week is bij Time for Magnolia challenge al de eerste reguliere challenge na de zomerstop gestart "Still Summer" (je kunt nog tot donderdag meedoen!). Vandaag start ook weer onze kerstchallenge en.... die duren nu ook twee weken. Je kunt dus gezellig meedoen en op deze manier je kerstkaartenvoorraad goed aanvullen. Kom gezellig een kijkje nemen op het blog van Time for Magnolia Challenge om te zien wat de andere dames gemaakt hebben en laat je inspireren! Het thema voor de kerstchallenge luidt: Winter fun!


Ik ben heerlijk aan het maskeren geweest met de prachtige winterstempels van Magnolia. Als dit geen sneeuwpret is, dan weet ik het niet meer hihihi. Het sneeuwt zelfs flink, dus Edwin kan goed sleeën en Tilda heeft al een sneeuwbal gekneden om naar haar vriendin te gooien die staat te poseren met haar ski's. En zo is het verhaal weer compleet in mijn hoofd hahahaah.


Het papier is van Maja Design - Vintage Frost. De wantjes zijn van een stans van Memory Box. Verder wat besjes en blomen van WOC gebruikt en de prachtige dennenstans van Magnolia. 


De Magnolia's heb ik ingekleurd met mijn copic markers en ik heb Frantage Chunky White Enamel gebruikt voor de sneeuw. De stempel Warm Winter Wishes is van Noor! Design evenals het hert.


Achter het afdrukje heb ik wat wondgaas geplakt en ook wat kant en belletjes gebruikt. Zo is mijn winterkaart weer een feit.


4 opmerkingen:

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal