Followers

zondag 11 mei 2014

Happy Mother's day!


Goedemorgen allemaal,

Allereerst heel veel dank aan iedereen die altijd maar lieve en leuke reacties geven op mijn creaties. Dat vind ik altijd geweldig om te lezen en doet mij ook veel. Vandaag wil ik jullie twee bijna dezelfde vintage harten laten zien die ik zowel voor mijn moeder als voor mijn schoonmoeder heb gemaakt voor moederdag.

Het bovenste hart heb ik aan mijn moeder gegeven. Vooral die foto deed mij denken aan een oude foto van mijn moeder en ik samen op de bank. Vooral dat jonge meisje lijkt zelfs een beetje op mij vroeger hihihi. Het kon dus niet anders om deze te gebruiken.

Het hart hieronder is dus voor mijn schoonmoeder en daar heb ik juist voor deze afbeelding gekozen omdat ze samen met haar man vroeger een collie hebben gehad waar ze fijne herinneringen aan hebben gehad.


De harten zijn van Let's get Bizee en heb ik vervolgens op ribbelkarton omgetrokken, uitgeknipt en met acrylverf ingesmeerd hier en daar. Daarboven op vervolgens gewerkt met verschillende lijnen van Pion Design. Dit kun je mooi combineren!

Op beide harten heb ik doily's, wondgaas, veren, lint, bedeltjes, lint en een Magnolia doohickey gebruikt en natuurlijk bloemen van o.a. Wild Orchid Craft maken mijn harten compleet. Ook de teksten "Ik hou van jou" en "Recht uit het hart" komen uit het designpapier. Let ook eens op de berken hartjes en het engeltje links bovenaan.

Ik wens iedereen een fijne Moederdag of anders een fijne zondag!

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige harten Chantal.
    Pion papier is zo mooi. Schitterende afbeeldingen, leuk dat je het zo persoonlijk hebt gemaakt.
    Fijne moederdag.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart !
    fijne dag nog,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie"s Chantal! Daar zullen de mamma's heel blij mee zijn vandaag!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer geweldig uit. Wat een juweeltjes heb je voor de moeders gemaakt. Top.

    Fijne zondag en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige harten Chantal, daar zul je de mams heel erg blij mee hebben gemaakt, als is jou Moederdag gisteren al gevierd, toch van mij een fijne Moederdag liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow this is freakin' gorgous! I'm such a fan! hee hee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwww wat heb jij beiden moeders verwend zeg!!! ze zijn prachtig

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So stunning. I just love your creations your are a very talented lady xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig vintage hart heb je gemaakt Chantal.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige harten chantal

    daar zijn de moeders wel blij mee denk ik

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal
    Wauw, dit zijn schitterende moederdag harten, daar is elke moeder blij mee.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat is dit schitterend!!!! Ik kan nog wel een plaatsje maken in een vintage-DT hoor Chantal.....je zou er zó tussen passen met dit soort geweldige vintage creaties.
    En het pinnen is gelukt hoor....handig die pinterest-blokjes direkt op je kaart.....moet je mij ook eens uitleggen hoe je dat doet als je een keer tijd hebt.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend, wat zijn dit 2 prachtige harten Chantal, die zullen goed in de smaak gevallen zijn. Er is zoveel te bewonderen en te zien, echt genieten en het papier is prachtig. Ik dacht inderdaad eerst dat je echte foto's had gebruikt. Het engeltje is lief en ik denk dat de berkenhartjes er achter zitten, helaas niet goed te zien ondanks dat ik het vergrootte (of word ik kippig hihi)
    fijne avond, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaart Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwwwwwwww Chantal wat een prachtige vintage hart heb je gemaakt. Super meis. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauh hartstikke mooi, zijn die plaatjes van pion of wat anders?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een bjoetie en alles past weer zoooooo mooi bij elkaar!! Wat zullen de moeders hier blij mee zijn!! Fijne avond. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super gave en romantische harten heb je toch gemaakt .... ik vind ze GEWELDIG !! En zo mooi vintage.
    FIJN WEEKEND !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal