Followers

zaterdag 15 maart 2014

Time for Magnolia Challenge #50 Spring is in the air!


Goedemorgen allemaal!

Wat hadden wij toch geweldig weer deze week he? Helaas wordt het dit weekend wat minder, maar daarom kom ik juist met deze vrolijke lentekaart! Want bij Time for Magnolia Challenge is zojuist onze nieuwe challenge Lente is aantocht gestart! Dus kom maar op met jullie lentekaarten! Ik zou het leuk vinden als jullie een bezoekje brengen aan ons blog Time for Magnolia Challenge om te zien wat voor bjoeties de andere dames van het team hebben gemaakt! Laat je inspireren!

Mijn gebruikte materialen voor deze lentekaart zijn:
Magnolia stempel: For You Tilda - Lost and Found collectie, Postcard - With Love collectie
Papier: Magnolia en ribbelkarton Joy
Snijmallen: Tim Holtz Vlinder border, Joy tulpen border, Cheery Lynn doily, Nestabilitie tags
Diversen: bloemen Wild Orchid Craft, rozenkant, Graphic 45 bronzen vlinder, metalen hoekjes, postzegelstempels Marianne design, wondgaas, plakparels, copic markers

Mijn close-ups!




Ik wens iedereen nog een fijne zaterdag en tot morgen! Dan kom ik alweer met een nieuw kaartje!


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Chantal!

    Lekker vrolijk en zoveel moois op te zien!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!! Wat een schitterende creatie Chantal, ik ben er weer, zoals gewoonlijk, helemaal weg van. Al die verfijnde details, heerlijk. Die doily van Cheery Lynn ken ik niet, is die pas uit? Die tulpenborder heb je ook zo mooi verwerkt, kortom weer een schitterende creatie en morgen alweer een lees ik, ik zit klaar haha.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een plaatje daar word je vrolijk van

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Chantal! Mooi kleuren en prachtige details.
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Chantal. Geweldig met die vrolijke en mooie kleuren en wat een details weer zeg. Genieten meid!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige creatie Chantal. Ik vind 'm schitterend.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal