Followers

zondag 26 januari 2014

Forever Love....


Goedemorgen allemaal!

Af en toe vind ik het zooooo gaaf om ook met vintageplaatjes aan de gang te gaan i.p.v. met stempels en daarom laat ik vandaag ook eens een vintagekaartje zien. Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn schoonouders hun trouwdag en ze waren er heel blij mee gelukkig.

De basis van de kaart is een Go Kreate Mal. Het papier dat ik gebruikt heb is van Maja Vintage Autumn en het vintageplaatje is ook van Pion. Het ribbelkarton is van Joy wat ik bewerkt heb met Stampendous Frantage Shabby White. De snijmal is van Sizzix en vond ik wel sjiek erom heen staan. Daarnaast twee grote bronze bedels en bloemen van o.a. Wild Orchid Crafts. Het kant en doily komen uit eigen voorraad.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag en tot een volgende week!


11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met veel te kijken zoals we van je gewend zijn.Verwend dus.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW Chantal!! Van alle markten thuis! Wat ontzettend mooi. Tis weer een feestje om je blog te bezoeken!! Gewoonweg genieten!
    Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, fantastisch Chantal!!
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is dit Chantal.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful vintage and soooooo romantic!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige romantische vintage kaart

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Chantal, begrijp heel goed dat je schoonouders er blij mee waren!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit vind ik ook helemaal geweldig!! Ik heb alleen totaal geen idee hoe ik aan die plaatjes kom... Voorlopig maar even verlekkeren voor jouw kaarje ;p

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel goed uit.
    Prachtig gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal