Followers

donderdag 28 november 2013

Marvelous Magnolia #55 - Anything goes


Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien die ik gemaakt heb voor een nieuwe challenge bij Marvelous Magnolia Challenge - Anything Goes. Kom vooral een kijkje nemen op het blog om te zien wat de andere dames hebben gemaakt en doe vooral gezellig mee!


Ik ben heerlijk bezig geweest met witte kleurtjes en mijn afdrukje is gekleurd met distress inkt. Ik heb deze direct ingekleurd na mijn workshop bij Monique Lokhorst en Doeading. Helaas had ik alleen niet het acquarelpapier van Terschelling, want dat vond ik wel fijn werken. Het was zweten zeg op dit afdrukje, ben ook nog niet helemaal tevreden, maar voor zo'n eerste keer helemaal zelf en proberen schaduwen aan te brengen vind ik hem redelijk gelukt. Wat vinden jullie?


Verder is het papier van Magnolia en wel een van mijn favoriete papier uit de A Christmas Story 2012. De sterrenborder is een nieuwe stans van Tim Holtz en ben ik al helemaal verliefd op hihihi. Het ovale frame is van Sissix. De takjes zijn ook van Tim Holtz en verder heb ik de letters XMAS wit geschilderd met crackle paint.



De bloemen met daar bovenop de roosjes zijn van Unique en de bloemen zelf komen bij Wild Orchid Crafts en Live and Love Crafts vandaan. 


Deelname challenge

Ik ben benieuwd naar jullie reactie en alvast een hele fijne avond geweest! Tot de volgende kaart!


20 opmerkingen:

  1. Outstanding creation....adore the stunning Tilda and all the fabulous details!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Chantal!
    I like your fabulous coloring and the design.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal

    Wat een schitterend kaartje, zo mooi sereen door het vele wit, prachtige bloemen en die sterren zijn zo leuk. Je hebt echt prachtig ingekleurd, het is gewoon een plaatje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Chantal, helemaal een Chantal-kaart!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart hartstikke gaaf.
    OOk het inkleuren,gaat je goed af.
    Het is weer een super mooi geheel.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat engeltje vind ik zo leuk!!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Chantal,
    Wat een schattig kaartje, heel erg lief.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterend kaartje Chantal
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely gorgeous Chantal, This Tilda is one of my all time favourites and she looks just lovely in white, love all the die cuts too, very sweet
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi is jou kaart in de witte tinten, ik houd ervan!!
    Geweldig!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel erg mooi gedaan, leuke stempel van magnolia gebruikt en al die verschillende bloemen op je kaart. erg mooi

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh Chantal! I adore your card. So much gorgeous texture and detail.
    Thank you so much for playing at MDUC this week,
    Hugs kylie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waaaauuuuuuuw Chantal! Deze is mooi!!! Ik vind het heel moeilijk om een geheel witte kaart te maken maar jij draait er jou hand niet voor om!
    Hij is werkelijk prachtig!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat mooi chantal deze witte kaart en het inkleuren met distres inkt is heel goed gelukt hoor

    ook de border sterren rand van tim hols super gaaf

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje Chantal, en je hebt het afdrukje prachtig ingekleurd hoor, top!!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. so pretty chantal love your colouring thanks so much for joining us at MDUC this week
    hugs sara x x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thanks for joining mduc with your marvellous card!
    Lillemor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thanks for joining mduc with your marvellous card!
    Lillemor xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal