Followers

zaterdag 24 augustus 2013

TFM Christmas #24 Stitching true or falsh!



Goedemorgen allemaal!

Nadat vorige week zaterdag al de Time for Magnolia Challenge #23 Sun, Sea and the Beach van start is gegaan na de zomerstop (en deze loopt nog tot en met 29 augustus!), gaat vandaag ook de kersteditie van Time for Magnolia Challenge van start! De kerstchallenge luidt: Stiksels op je kaart (echt of nep). Kom een kijkje nemen op ons blog wat de andere dames van Team Tilda hebben gemaakt en doe vooral gezellig mee! 

We hebben ook weer een geweldige sponsor gevonden voor deze challenge en wel Harlekino Hobby die een supermooi scrappakket ter beschikking stelt voor de winnaar.


Dit is mijn DT-voorbeeldje geworden voor TFM, maar dus ook direct voor Sandra's Scrapshop. De kaart is een schitterend patroon van Sandra's Scrapshop en het betreft de Pergolakaart. Het is een stairstepkaart en daartussen in een pergola bevestigd. Ik vond dit zo'n mooi patroon en Sandra had hiervoor een lentevariant gemaakt en ik vond het juist zo leuk om dan juist nu een Wintervariant ertegen over te plaatsen voor de webshop. Je kan het patroon kopen als pdf-bestand om het zelf uit te knippen/snijden, maar als je bijv. een Silhouette hebt, kun je ook het snijbestand kopen.

De snoeren met lampjes heb ik gekocht in de Silhouette store, uitgesneden en daarna ingekleurd met mijn copic markers. Ik vond het zo leuk om Tilda aan de Pergola te hangen die druk bezig is om de pergola te versieren. Edwin geeft haar de lampjes aan en daar komt andere Tilda net al aangelopen met de cadeautjes voor Kerst.  Inde verte van de tuin zie je de hertjes lopen in het bos! Ik verzin de verhalen heel vaak bij een kleine scenekaart hihihih.


Ik heb gebruik gemaakt van het schitterende designpapier van Joy - Winter Paperbloc en het designpapier met de naaimachine gestikt (je kan het het beste zien op het groene in het midden, maar door dat grijs wat onduidelijk te zien... excuses...). Verder veel glitterpapier en stansen gebruikt: Die-Sire kerstbomen, Cottage Cutz ijspegelrand, Memorybox wanten en border met dennetak/appel. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts en ik heb alles afgewerkt met Snowtex.

Ik heb alle afdrukjes ingekleurd met mijn copic markers en heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E53,51,50
IJsblauw: BG18,45,53,11,10
Grijs: N7, 5, 3, 1

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en of jullie het een mooie kaart vinden... 


23 opmerkingen:

  1. Wat is dit weer supergaaf gedaan Chantal. Die lampjes, ook zo gaaf :-). Het is weer een prachtig geheel!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een topper die kaart

    groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kerstkaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauwww Chantal wat een geweldig mooi kaartje, je blijft er naar kijken zo mooi!!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG Chantal, this card is amazing !!!! everything is perfect, i totally love
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Chantal,
    Tsjonge, jonge wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.Een heel tafereel.
    Echt prachtig hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow this is Amazing! I just Loooove it! So much to look at and all those Gorgeous Tildas! Have a Great Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh weer zo'n mooi 3D schilderij ! Oh nee, het is een kaart ;-) hahaha
    Ik vind hem prachtig.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een pracht kaart Chantal een snoeppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk kaartje.
    En wat een leuk model
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk wintertafereeltje Chantal, heel gaaf!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwwwwwwww wat een hele mooie kersttopper van kaart Chantal en wat een leuk en mooi patroon is dat. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Chantal,

    Jeetje wat is dit geweldig zeg wat heb je dat mooi gemaakt en zo leuk allemaal super hoor Chantal.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is weer schitterend Chantal, een schilderij is een betere benaming als een kaartje.
    top.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Of we het een mooie kaart vinden gekkie,dit is gewoon super gemaakt door jouw.

    Ik heb met bewondering alles gelezen hoe je de kaart gemaakt hebt en gekleurd heb,in één woord een TOPPERTJE Chantal.Vind hem echt helemaal te wouw!!!!!

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OMG Chantal,ik lig hier zowat in zwijm voor het scherm,wat is deze kaart moooooi...ik blijf er naar kijken,super,super,supermooi vind ik hem geworden,ga nog een keer kijken hoor.....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. te gek weer zeg, super leuk met die lichtjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, Chantal deze vind ik wel heel erg gaaf!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal