Followers

zondag 26 mei 2013

Have a nice day - LHOSM #70


Hallo allemaal!

Fijne zondag gewenst aan iedereen! Terwijl jullie dit berichtje lezen (wellicht) sta ik Weimaraners te keuren op een veld ergens buiten... Ik hoop echt dat ik dan ook goed weer heb en niet tot mijn huid toe natgeregend ben... 

Vandaag wil ik jullie weer een kaartje laten zien die ik gemaakt heb als DT-lid van Lovely Hanglar or Sweet Magnolia Challenge (LHOSM). Wij starten nl. vandaag weer met een nieuwe challenge #70: Vintage or Shabby Chic. Ik heb Shabby Chic aangehouden, maar moest diep graven om uit te zoeken wat het nu precies is in het Nederlands, maar brocant vind ik toch wel het juiste woord ervoor. Ik heb dus (weer) een beetje in de lichte (wit/creme)tinten gewerkt. Kom vooral kijken op ons blog van LHOSM en doe gezellig mee met de challenge! Deze wordt gesponsord door Live & Love Craft met een schitterende prijs.


Het papier is van Pion - for Mother. Deze is echt wel een van mijn favoriete en heb ik al zo vaak bijgekocht bij Creashop Duymelot! De vlinders zijn Studio Light en heb ik zelf ingekleurd met mijn copic markers. Verder weer veel Magnolia gebruikt, nl. de stempel Tilda in cotton dress (Once upon a time collectie), doohickey vintage box lacing coffee (little Easter collectie), doohickey so wrapped lovely (Sweet crazy love collectie). Ook heb ik Joy ribbelkarton gebruikt. Veertjes, bloemen van Wild Orchid Craft en Kort & Godt en natuurlijk Stampendous Fran-Tage kan niet ontbreken op mijn kaart. Ook heb ik parellint en (plak)parels gebruikt. 


Mijn gebruikte copic nummers:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E35,33,53,51,50
Kroon: Y21, 23, blender 0
Jurk: N0, BV20, N1, BV31, 
Achtergrond: BV20, N0
Grond: N3, 1, 0
Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag en tot morgen... ja... ik heb dan alweer een kaartje die ik jullie mag laten zien en dit keer dan voor Dutch Magnolia Lovers waarvoor ik zelf dit keer de opdracht mocht bedenken.


17 opmerkingen:

  1. Have a nice day you too,
    your card is stunning
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww wat een gaaf kaartje Chantal
    prachtige materialen heb je gebruikt

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal, drukke dag gehad meis? je kaart is erg mooi gemaakt,mooie kleuren en super ingekleurd en dat andere daar hebben we het al over gehad.Toppie hoor meis. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart Chantal en prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw een prachtige kaart super mooi, welke kleur frantage heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw een prachtige kaart super mooi, welke kleur frantage heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so pretty. Love the muted colours. Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Chantal, wat laat je ons weer een geweldige kaart zien. Heel gaaf hoe je die randjes maakt om het afdrukje heen. Dat ziet er zo mooi uit.
    Volgens mij viel het weer vandaag nog wel mee. Hier was het redelijk droog als is het absoluut niet warm. Ik hoop dat je een fijne zondag gehad hebt.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi weer Chantal!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een heel lief kaartje om te zien Chantal,en ben je niet te erg natgeregend? lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt Chantal!! Genieten weer;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Absolutely beautiful! So soft and delightful! Love all of it!
    Hugs
    xx Tracey xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW... this is just gorgeous!!! Your colouring is perfect!
    Hugs
    Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal