Followers

zondag 7 april 2013

Viervoudige Easel Card


Goedemorgen allemaal! 

Het was gisteren een superdag bij onze Magnoliaclubdag gisteren. We hebben een tissuebox gemaakt en die zal ik snel op het blog laten zien (is al wel op FB te zien hihihi), maar vandaag wil ik jullie ook graag wat laten zien wat ik best leuk vind geworden... Het is een viervoudige Easelkaart die ik wederom qua model op internet gevonden heb.

Het kaartje heb ik cadeau gedaan aan Margreet voor haar verjaardag. Ze was er erg blij mee. Je kan de kaart ook gewoon plat maken om te versturen (het moet per slot van rekening gewoon te versturen zijn toch?). Hieronder zie je hoe de kaart in elkaar ligt.


Het zijn als het ware vier schuine Easels op een groter stuk cardstock. De easels zelf zijn 8x8 cm... Het papier dat ik gebruikt heb is van Pion - Spring Time en vind dit mooie pasteltintjes hebben. Hieronder de foto van bovenaf genomen, om de easels te zien.


Hieronder zie je de kaart nog even vanaf elke hoek genomen...





Mijn gebruikte materialen zijn:
Stempels: Tilda with big tulip, Tilda with daffodil basket (Little Easter Collectie 2013)
Papier: Pion Spring Time
Stansen: Memory Box, Magnolia Doohickey keys
Diversen: Bloemen Wild Orchid Craft, ornamentplak parels, houten bloemetjes van de Xenos, bedel Friends
Inkt: vintage photo distress inkt, copic markers.

Mijn gebruikte Copic nummers zijn:
Huid: E000,00,01,02, RV21
Haar: E35,34,53,51,50
Kleding: W1, BG11, 10, B0000
Kleding: W2, E81, 41,40
Pot: E17,97,99, E71,74,77
Tulp: YG93,93,95,R81, 83, 85

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en wens jullie een fijne zondag allemaal!


38 opmerkingen:

  1. Ziet er helemaal te gek uit.
    Keigaaf gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Chantal, je hebt jezelf weer eens overtroffen! Wat een geweldige kaart is dit. Je zult dit maar op je deurmat vinden.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, een heeeel bijzondere en mooie kaart ! Super.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Wat een SUPER gave kaart!!!!!
    TOPPIE hóór

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! What an amazing card Chantal, looks awesome! Love the colours and beautiful details - must have taken you a while:) A gorgoeus result anyway!
    Have a nice Sunday!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi kaartje
    En wat een prachtig papier.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw Chantal, wat een mooie kaart! echt een kunstwerk.
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw dat is weer een leuk modelletje en een prachtige uitvoering

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, echt te gek model Chantal. Die ga ik denk ik ook eens maken. Je craetie is prachtig geworden, daar zal margreet heel blij mee zijn geweest. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart, zo mooi echt een topper
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergaaf model Chantal!! Mooi papier en leuke stempels gebruikt. Echt een supergaaf geheel!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig!!! wat mooi weer Chantal!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo Chantal, dat is een waar kunst werk geworden.
    Super leuk, maar wat zul je hier een werk aan gehad hebben.
    Mooie combinatie heb je ervan gemaakt.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Chantal,
    wat een gaaf modelletje! heel leuk gemaakt:0) vond het erg gezellig gisteren en leuk kennis met je gemaakt te hebben!
    fijne zondag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supergaaf Chantal, ik kwam hem tegen op het blog van Duymelot...fantastisch gemaakt! Ik ga je ook volgen, hoef ik van al dit moois niets meer te missen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW, magnific work did you make. Awesome really. Elena F.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwwww zeg, wat een onwijs gaaf geweldige kaart, wat een super leuk model, nog nooit gezien maar het ziet er super mooi uit!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben dan geen kaarten maakster Chantal.
    Maar op facebook schreef Ik ook al,het is een pracht van een kaart.
    Ik vind het echt kunstwerk.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gaaf een viervoudig easel kaart.
    Erg leuk gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OOO WOW Chantal die ziet er gaaf uit en ook weer zo mooi gedaan. Toppie meis.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowwwwww toppertje Chantal wat een hele mooie viervoudige easelkaart. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super mooie kaart zeg, lijkt me moeilijk, je tissue box vind ik helemaal prachtig, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende kaart Chantal, maar dat wist je al LOL.
    Heb je andere creatie van de clubdag al op FB mogen bewonderen en ook dat is een bjoetie.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauwww wat een gaaf kaartje geweldig al die kleine easels, ik sla hem ff op hoor;)

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Olala! Wat een project zeg! Heel erg mooi en orgineel!
    Liefs Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is echt helemaal super. Echt heel gaaf gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauuuuuuw wat een PRACHTIGE KAART Chantal die is echt gaaf!!! heb er al een poosje naar de foto's zitten te kijken maar kom er niet aan uit hoe je die gemaakt hebt.Moet maar eens op internet gaan neuzen of weet jij misschien nog waar je hem gevonden had???groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super gave kaart.
    Helemaal super.Geen wonder dat Margreet er blij mee was.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauwwww.....hij is keigaaf Chantal!! Dit is geen kaart hoor meis, dit is een kunstwerk!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super mooie aparte kaart Chantal echt super! prachtig!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Chantal. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Stunning Stunning Stunning! You have done an Awesome job it is just Amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heej Chantal,

    Supergave kaart, nou wilde ik hem zelf ook graag maken, maar ik kan het patroon niet vinden..weet jij het nog..??

    Gr Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hoi Chantal
    wauw wat is deze gaaf (en nog al die andere op je blog!)
    Deze kaart heeft me zoveel inspiratie gegeven, ben gisteravond meteen aan de slag gegaan tot 00:30u! oeps.
    Nu is hij af. bedankt.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal