Followers

zondag 24 maart 2013

Happy Easter!


Goedemorgen allemaal!

Brrrrr.... wat is het toch koud hè? Helemaal geen weer om nu een lente-achtig en Paaskaartje te laten zien, maar ja... volgende week is het toch al Pasen... Ik probeer dan toch maar met lentekaartjes een beetje in de stemming te komen hihihi. 

Deze kaart heb ik gemaakt t.b.v. een Paasketting voor een hobbymaatje. Ik heb Tilda with Egg and chicken van de Little Easter Collectie 2013 gemaskerd met Hoppy Gate uit de Hoppy Easter Collectie 2010. Zo zie je dat je stempels van Magnolia altijd kan blijven gebruiken en combineren!

Het papier is van Inkido-Spring Time. Dit papier is nog te koop bij Creashop Duymelot, maar als het niet in de webwinkel meer staat, kun je Astrid altijd even een mailtje sturen.

Verder heb ik gebruik gemaakt van de hartlabel Magnolia en de Lovely Fence van Magnolia. Deze laatste is wel een van mijn favoriete snijmallen. De blaadjesswirl van Cheery Lynn vind je rechts op de kaart. De stempel komt ook uit een van de Easter collecties. De vlinders komen vanaf Pinterest en heb ik uitgeprint. Ik heb Tilda ingekleurd met mijn copic markers en de achtergrond heb ik met mijn airbrush bewerkt.


Mijn gebruikte nummers zijn:
Huid: E02,01,00,000,RV21
Haar: E35,34,53,51,50
Jurk: YG93, G82, YG91
Gras en bladeren: G99,85,46,43
Hek: E79,77,74,71
Bloemen: W3, YR23, Y21, 11
Tas: R12, 11, 00
Eieren: B14, 12, 00, BV11, 01, 00
Schoenen: E43, 42, 41
Achtergrond: B00, 000,0000

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag, ondanks de kou... Ik ben vandaag aan het keuren op een hondenshow in Leiden....


33 opmerkingen:

  1. Die is gaaf Chantal.
    Mooi gedaan hoor!
    Klein vraagje, wie heeft jouw achtergrond gemaakt?
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een supermooie kaart Chantal. Een heel leuk tafereeltje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie weer. Super gemaskerd en gaaf gekleurd.....wauw voor de achtergrond!!!
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,

    wat een beauty! Er is zoveel op te zien! En het plaatje vind ik heel mooi, ook weer gemaskerd. Maar binnenkort ga je me dat leren hé, hihi. Het hekje met de bloemetjes is zoooo leuk! Die kun je overal voor gebruiken. Die heb ik nog niet...
    Ik heb ontzettende zin in de clubdag en het is bijna zover, eindelijk, hihi.
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, zeg. Wat is dit weer een geweldige paaskaart!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een beauty en die lucht super

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh Chantal wat heb je er weer een werk mee gehad, dit ziet er weer schitterend uit!
    FIjne zondag.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Chantal en prachtig bewerkt,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje Chantal.
    Echt super lief.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwww Chantal wat een geweldig mooi kaartje, het is net een klein schilderijtje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Chantal! Ik word er helemaal vrolijk van!! En wat heb je hem prachtig ingekleurd!
    Jij ook een fijne zondag toegewenst!
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps nu snap ik waarom jij niet voorbij komt in mijn leeslijst van blogs die ik volg.........je stond er nog niet in!! Ik snapte er helemaal niets van dat ik jouw kaarten iedere keer mis, maar tis gefixed en nu hoef ik niets meer te missen hahaha!! Want wat heb je toch weer een geweldig mooie paaskaart gemaakt Chantal!! Prachtige details en supers ingekleurd!! Ook ik vond het erg leuk jou ontmoet te hebben. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig ingekleurd!!!!
    Een sfeervolle creatie!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Chantal
    wat een schitterend kaartje heb je gemaakt.en ja je kan alle stempels gebruiken die je maar wil.
    Heb er zelf nog niet echt veel maar ja blijf ook wel in de 3d en borduur werkjes zitten hoor.
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Chantal,
    Wat een heerlijk gezellige paaskaart. Ja buiten is het nog niet te merken.
    De zon schijnt hier wel maar het is nog onder nul en een ijzige oostenwind. Dus de lente moeten we maar in huis brengen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow meis, wat een kanjer van een kaart deel je weer met ons, keigaaf ! Fijne zondag, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal,
    Wat een super mooi kaartje.
    Er is weer veel te zien op je kaart.
    Gaaf hóór !!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mit Deiner bezaubernden Osterkarte machst Du sehr gute Frühlings-Stimmung ! Tilda hast Du perfekt in Szene gesetzt!
    Alles liebe
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart is dit Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje Chantal, zo mooi ingekleurd weer!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig,prachtig Chantal! Wat een mooie kleuren en stempelachtergrond..
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een bjoetie Chantal!!!!!Leuk hoe je het gemask hebt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Chantal!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief paas kaartje.
    En wat een leuke kleuren.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wowwwwwww schitterend mooie paaskaart Chantal,hij zal maar op je matje vallen. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige kaart Chantal!!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige lente-kaart , Chantal !! Ik heb zo een behoefte aan warmte !! Tja .... wie niet. Wat heb je weer supers ingekleurd met de Copics. Ik ga er van de week ook maar weer eens mee aan de gang. THNX voor de inspiratie. Fijne dag ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal