Followers

vrijdag 24 februari 2012

Silver Fairy


Dag lieve blogdinnen,

Allereerst hartelijk bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaarten! Wat overweldigend weer en altijd zo fijn om te lezen! Vandaag twee kaarten gemaakt, maar waarvan ik er één pas volgende week kan plaatsen. Deze kaart wil ik jullie wel graag laten zien. Het stempeltje had ik afgelopen weekend gekleurd bij een gezellig daggie uit bij Scrap&More en wachtte gewoon om op een kaart te komen. Het is de prachtige Weestamp Silver Fairy en omdat mijn hobby- en clubmaatje Margreet en ik nu de Adorable Weestamp Club begonnen zijn, wilde ik natuurlijk een kaart hiermee plaatsen.

Deelname challenges:
Stamp with fun - shapes
Lollipop Crafts - anything goes
Stamps & Fun = creativity - favorite stamp
Simon Says Stamp Challenge - use 3 different design papers
Simply Creat Too challenge - add sunshine to your day
Cute Card thursday - winged things
Hanna & Friends - pearls

Hieronder nog even een close-up van mijn ingekleurde stempel met de copicnummers erbij voor de liefhebbers en ik heb het nieuwe blokje van My Minds Eye - Howdy Doody gebruikt, een swirl van Magnolia, bloemetjes van Wild Orchid Craft, lint, bedel en dies van Cheery Lynn, Crealies, Nestabilities. Een strikje en kant kon er niet natuurlijk ook niet ontbreken...


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend!

Lieve groetjes, Chantal

29 opmerkingen:

  1. wat heb je weer prachtige karten gemaakt de een nog mooier dan de andere super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is beautiful Chantal. Love the image and pretty papers
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal,
    wat een mooie kaart! Heel anders dan anders.En een nieuw clubje!! Ik ga zo ff kijken.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeiemorgen Chantal,meid wat en beauty van een kaart heb je gemaakt,heel mooi die zachte tintjes.En super mooi gekleurd.!!! Een heel fijn weekend en lieve groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie wat is ie weer gaaf Chantal, leuke vrolijke kleurtjes!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Chantal,

    Wat een prachtige kaart weer meis!

    Liefs Eef xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleuren Chantal!! Prachtige kaart!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje!!! Erg mooi zo in die zachte kleurtjes!!
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een bjoetie meis ! Heerlijk zo'n kleurdagje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje, Chantal.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal
    wat een super lief kaartje, prachtig die kleuren! Leuk zeg dat jij en Margreet een nieuw clubje zijn begonnen, heel veel succes ermee

    Fijn weekend
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze kaart is zonder twijfel een van mijn favorieten! Ik ben dol op elfjes en dit "meisje" is zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Chantal: Your card is so very pretty--love your colors. Thanks for entering in Challenge #7 - "Add Sunsine to Your Day" at Simply Create Too. Join our next challenge too?

    Diane
    Simply Create Too Design Team Member
    http://DianesDigitialDesigns.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart met prachtig papier en een van mijn favoriete stempels! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card sweetie this is one of my most favorite stamps. I love the colors you chose.
    Hugs Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Chantal en een heel lief stempeltje,mooie zachte kleuren.Lekker vrolijk.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gaaf meis en die hieronder ook topkaartjes
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal wat een beatyyy van een kaart ze is ook heel lief die stempel ik ben ook weg van de wee stempels het is echt een plaatje die mooie kaart van jou
    Liefs Van Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card, thanks so much for playing with us at Simply Create Too.

    I have some yummy blog candy here‘s the link if you are interested

    Xoxo Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Chantal wat een lief kaartje, Deze stempel is echt super meid!
    Heel mooi gemaakt weer.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal, wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wonderful card - great motiv and Design. Thanks for joining Stamp with Fun and SFC.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Chantal, kom toevallig bij je blog uit, en wauw wat een super mooi kaartje met geweldige kleuren.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a pretty card. I love the cute image and the shapes you've used. Thanks for joining us at stamp with fun. Hugs, Denise x
    Sorry for the late comment!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous card! Love everything about it.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is fantastic! Love the fresh colours you've used!

    Thanks so much for joining us at Hanna & Friends.

    Hugs, Kiki

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal