Followers

woensdag 29 juni 2011

Reminder... Nog 2 dagen....

Hoi allemaal,

Je hebt nog 2 dagen de tijd om mee te doen aan mijn blogcandy! Ik heb al heel veel lieve reacties van trouwe, maar ook nieuwe volgers ontvangen en bedankt hiervoor allemaal! Voor degene die zich nog niet hebben aangemeld: het is best de moeite waard hoor en het is toch altijd leuk om een gokje te wagen?

Ik maak zaterdag 2 juli de winnaar bekend, dus.... doe gezellig mee als je deze leuke candy wilt winnen!

Tot snel!

Liefs, Chantal

P.S. Ik heb vandaag 2 kaartjes geplaatst. Achteraf bedacht, denk ik dat ze beter in één post had kunnen zetten, dus als je denkt: ik heb er maar één gezien... druk dan even op startpagina en dan zie je ze onder elkaar staan. Ik heb weer wat geleerd in blogland hi hi hi hi.

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuke kaartjes heb je gemaakt zeg!!! Héél mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal