Followers

woensdag 1 juni 2011

Joepie, ik ben winnaar van een challenge!

Hallo lieve bloggers,

Ik moet dit even kwijt hoor ;-) Wat ben ik blij zeg! Sinds mei doe ik voor het eerst mee aan verschillende challenges en vind dit helemaal geweldig en geeft mij veel inspiratie. Nu zag ik zojuist dat ik voor het eerst een challenge heb gewonnen en wel bij de challenge (nr. 9) van Hobbystempels.blogspot.com. Zie hier voor de link en de bijbehorende kaart die ik hiervoor gemaakt heb.

Ik wil jullie natuurlijk gelijk attenderen op de nieuwe challenge (nr.10 een sketch) die zij nu weer online hebben gezet en die kun je weer voor 30 juni inleveren. Je kan mooie prijzen winnen, dus het is het proberen waard!

JOEHOE JOEPIE!!!

Liefs, Chantal

2 opmerkingen:

  1. Hallo Chantal.Geweldig dat je gewonnen hebt.Gefeliciteerd hoor.Vind ik heel leuk voor je,want je kaartjes zijn ook heel erg mooi.Ik zie ook op verschillende blogs candy's en challenges,maar ik weet nog steeds niet hoe ik aan de zijkant van mijn blog die verwijzingen moet plaatsen,want dat is altijd een vereiste,maar misschien komt dat nog wel eens.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs Chantal!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal