Followers

vrijdag 6 mei 2011

Een kus en een knuffel...

Lieve bloggers,

Daar ben ik al weer. Vanavond weer heerlijk een kaart gemaakt. Ik had al een tijdje het idee om de stap voor stap uit Magnolia Ink 1 met achtergrond embossing met copic markers te bewerken. Ik vond dit zo'n leuk idee om je papier hiermee op te vrolijken en je eigen designpapier hiermee te maken. Ook de kaart die daarbij gepubliceerd werd, vond ik zo leuk als sketch dat ik deze kaart hierop heb gebaseerd.

Eindelijk wilde ik eens een kaart in het blauw maken. Zoals jullie gemerkt hebben, had ik vooral een roze en paarse periode ;-) en ik moet zeggen... Ik ben best een beetje trots op mijn resultaat! Ik kom er alleen achter dat ik af en toe net nog een copic nummer mis... Een luxe probleem denk ik dan maar.

Gebruikte materialen:
Magnolia stempel ingekleurd met copic markers ciao
Cardstock ivoor, creme/lichtbruin, lichtblauw
Maja Design papier
Embossingfolder Cuttlebug
Kant
Stempel van Nicole Verkooyen en kun je kopen bij Duymelot.
Nestabilities cirkel en scalop cirkel small
MD Creatable knoopje
Takejspons van Nellie Snellen
Brads, spacers, roosjes, touw


Met deze kaart doe ik mee aan de meiwedstrijd van Magnoliaclub.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs, Chantal

5 opmerkingen:

  1. hallo Chantal,

    mooi blog hoor, en prachtige kaarten staan hier.
    ga ook volger van je worden

    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! Heel mooi hoor!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je blog ziet er mooi uit.dit kaartje vind ik echt een schatje.ik ben gelijk volger van je geworden.
    groetjes annie goedheer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje van een kaart en je blog ziet er heel mooi uit ik ben gelijk volger hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal, wat leuk dat je ook een blog hebt ,
    ik kom zeker geregeld bij je kijken hoor naar je mooie creaties.
    ben dan ook volger geworden.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal